Dzisiaj jest: 20.9.2019, imieniny: Eustachego, Faustyny, Renaty

Billboardy, tablice reklamowe, szyldy

Tematy związane z reklamą w przestrzeni publicznej: materiałami pod reklamę, reklamą na budynkach, ogrodzeniach, stopach betonowych, reklama w formie "stojaków"
Dodaj odpowiedź

Bilbordy przydrożne. Warto inwestować w taką reklamę?

rozpoczęty 8 miesięcy temu przez SzymonMagik
2019-01-21 16:26 62%
Jeden z kolegów na forum zainspirował mnie do założenie tego wątku. Przechodząc do sedna sprawy: 
Czy według Was reklama w formie dużego szyldu postawionego gdzieś przy drodze ma jeszcze sens w dobie internetu? Przynosi to realne efekty, zyskujecie nowych klientów?

Pytam przede wszystkim forumowiczów już korzystających, bez lania wody. Kawa na ławę i konkrety! :D
 
odpowiedziano 8 miesięcy temu przez KamilZET
2019-01-23 16:18 49%
My w firmie mamy w zwyczaju dopytanie klienta jak trafił właśnie do nas. I powiem tak:
- duże grono osób zauważa nasze bilbordy
- bilbordy są uzupełnieniem innych form reklamy
- uważam, że bilbord w niezmienionej formie będzie skuteczny jeszcze przez wiele lat

Świat reklamy i samo życie nie toczy się tylko w internecie. Inne formy reklamy pozwalają docierać do innego klienta. Rozumiesz?? Jeden klient  w wieku 20+ trafi do nas przez sieć, drugi 50+ przez bilbord. Trzeba więc celować i w jednego i w drugiego. Konkurencja nie śpi :) Ty zrezygnujesz z bilbordu to oni wezmą klienta z Twojego terenu. Jak? Wykupią reklamę na bilbordzie, gdzie Twoja firma nie istnieje w tej przestrzeni.. sam widzisz ile taka forma reklamy moze zdziałać. Stare nie znaczy złe, a tylko nowoczesne ma być dobre? I jedno i drugie działa.
odpowiedziano 7 miesięcy temu przez Banksy
2019-02-11 11:42 57%
Zgadzam się z kolegą, ale ja bym zwrócił uwagę na kilka cech bilbordów. Ich skuteczność nie zależy tylko od wielkiej reklamy widocznej z daleka.
Bardzo ważny jest wybór kolorystyki, sloganu reklamowego i miejsca. Instalacje umieszczone w centrum miasta będą lepiej dostrzegalne, podobnie jak chwytliwy napis pozostający w pamięci. Bardzo trudno jest zwrócić uwagę klientów, stąd tez bilbordy ewoluują w swojej formie. Wśród reklam o zbliżonych rozmairach trzeba się czymś wyróżnić. Jedni inwestują w digital, inni w skuteczną kampanię zachęcającą klienta do interakcji.

Według mnie ta reklama wciąż się opłaca. W końcu bilbordy znajdziesz nie tylko w centrach miast, lecz także na terenach wiejskich. Tam rzadsze rozmieszczenie w przestrzeni przyciąga z automatu wzrok klienta, wystarczy tylko zadbać o to, o czym pisałem wyżej.
odpowiedziano 7 miesięcy temu przez WorldKing
2019-02-25 16:20 61%
Jakby się to nie opłacało to wielkie sieci handlowe nie decydowałyby się na taką formę reklamy. Oni wiedzą co robią w kwestiach ekonomicznych i tutaj szukałbym odpowiedzi :-)
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.