Kwestie umieszczenia reklam w pasie drogowym reguluje ustawa o drogach publicznych. Znajdziemy w niej dokładne zapisy mówiące o niezbędnych wymogach dotyczących odległości umieszczania szyldów.
Pierwotne założenia wejścia w życie uchwały krajobrazowej spełzły na niczym. Początkowo przewidywano wdrożenie zmian w połowie marca ubiegłego roku, co miało uporządkować bałagan reklamowy.
Przeglądając treści dotyczące Kodeksu Reklamowego można dostrzec, iż coraz więcej miast w kraju decyduje się na uporządkowanie kwestii reklam znajdujących w przestrzeni publicznej.
Temat ustawy krajobrazowej jest co pewien czas prezentowany przez media w całym kraju. Głównym punktem spornym pomiędzy podmiotami żywo zainteresowanymi sprawą jest tzw. Kodeks Reklamowy.
Miasta w Polsce starają się wprowadzić regulacje, które stopniowo zmienią wygląd przestrzeni publicznej. Chodzi tu o pozbycie się reklam rozwieszanych w wielu miejscach bez stosownego pozwolenia.
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności.