Dzisiaj jest: 25.6.2019, imieniny: Łucji, Witolda, Wilhelma

Czy ogłoszenia o pracę na tablicy reklamowej to dobry pomysł?

Dodano: 8 miesięcy temu Czytane: 41

Postęp w zakresie marketingu w dzisiejszych czasach jest na tyle silny, iż wnika w coraz to nowe rejony przestrzeni publicznej.

Czy ogłoszenia o pracę na tablicy reklamowej to dobry pomysł?
Postęp w zakresie marketingu w dzisiejszych czasach jest na tyle silny, iż wnika w coraz to nowe rejony przestrzeni publicznej. Podobnie jest z reklamą, która w postaci billboardów, ulotek, szyldów na budynkach, czy ekranów LCD stara się dotrzeć do jak największego grona potencjalnych odbiorców. Wiele firm działających w branży kreatywnej swoje poszukiwania idealnego pracownika rozpoczyna od zlecenia firmie reklamowej zaprojektowania ogłoszenia w graficznej formie i umieszczenia reklamy na tablicy.

Takie niestandardowe podejście nie jest niczym obcym i pozwala niejednokrotnie wyróżnić się z tłumu pracodawców. Włożony w projekt wysiłek oraz środki mogą zaprocentować znalezieniem odpowiedniego pracownika na wybrane stanowisko. Ta nowatorska forma docierania do ludzi pozwala zaistnieć firmom także w przestrzeni wirtualnej, gdyż nietypowa forma reklamy skupia wokół siebie zainteresowanie internautów oraz mediów. Ludzie mijający na ulicy reklamę tego typu chętnie robią zdjęcia i udostępniają je w mediach społecznościowych, to tylko potęguje osiągany efekt i pozwala dotrzeć do możliwie szerokiego grona osób. W branży reklamodawców nie brakuje bardzo interesujących przykładów wykorzystania szyldów. Jednym z nich jest kampania biura podróży Rainbow Tours, które dwa lata temu prezentowało na billboardach ogłoszenie o poszukiwaniu programisty. Załącznikiem do informacji był komunikat, który pokazywał możliwość skorzystania przez nowego pracownika z zupełnie darmowych wakacji.

Znalezienie odpowiedniego pracownika wydaje się tym trudniejsze, im więcej pojawia się miejsc pracy o dogodnych warunkach zawartych w umowie. Osoby chętniej przechodzą do konkurencji, ale też coraz trudniej jest znaleźć wykwalifikowaną osobę na wiele różnych stanowisk. Stąd też rynek reklamy przydrożnej i miejskiej dopasowuje się do potrzeb wszystkich uczestników procesu rekrutacji. Szyldy stają idealnym uzupełnieniem tradycyjnej formy komunikacji i rekrutacji wśród osób zainteresowanych pracą. Eksperci z branży wskazują na skuteczność takich tablic reklamowych, gdyż prezentowane w przestrzeni publicznej treści są bardzo chętnie wyszukiwane mobilnie na smartfonach. Outdoorowe treści są jak najbardziej znaczącą formą reklamy i mogą przysłużyć się także w znajdowaniu pracowników o sprecyzowanych przez firmę kwalifikacjach.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.