Dzisiaj jest: 25.6.2019, imieniny: Łucji, Witolda, Wilhelma

Jak skutecznie dobierać gadżety reklamowe?

Dodano: 7 miesięcy temu Czytane: 43

Popularność gadżetów rozdawanych na różnego rodzaju eventach wciąż nie maleje. Jest to podyktowane skutecznością docierania do potencjalnego odbiorcy.

Jak skutecznie dobierać gadżety reklamowe?
Popularność gadżetów rozdawanych na różnego rodzaju eventach wciąż nie maleje. Jest to podyktowane skutecznością docierania do potencjalnego odbiorcy. Obraz marki prezentowanej na koszulkach, kubkach, długopisach, czy smyczach do kluczy utrwala się w pamięci wielu osób. Istnieją pewne okazje, kiedy rozwiązanie przynosi bardzo pozytywne efekty w tworzeniu kampanii promujących firmę. Okazuje się, że skuteczność w dużej mierze zależy od wyboru nie tylko produktu, lecz wybranej chwili w ciągu roku. Mowa tu przede wszystkim o wszelkiego typu wydarzeniach, ale też świętach.

Głównym punktem zaczepienia dla każdego marketera powinien być czas przedświąteczny lub noworoczny. Wtedy dobrym rozwiązaniem może być bombka z logiem firmy, czy też świąteczny kubek nawiązujący do okazji i naszej marki. Taki gadżet jest zauważalny przez domowników, ale też przybyłych znajomych na różnego rodzaju uroczystości i spotkania. Innym rozwiązaniem jest kalendarz na przyszły rok, który klient może powiesić w miejscu pracy. Logo będzie więc także zauważalne. Obdarowani w ten sposób pracownicy danej firmy mogą również promować markę wieszając kalendarz we własnym domu. Innym rozwiązaniem jest wybór grupy docelowej, czyli dopasowanie się stylistyką do jakiegoś wydarzenia. Mogą to być imprezy kulturalne i gadżet nawiązujący do najnowszej opery, festiwalu sztuki, czy też zawodów sportowych. Tutaj królować będą wszelkiego rodzaju koszulki, czapki, czy smycze do kluczy.

Innym kierunkiem są wszelkie wydarzenia w postaci eventów, konferencji. To tam rozdaje się najwięcej gadżetów, które powinny być możliwie jak najlepszej jakości. Tam kreuje się wizerunek firmy i rozpoznawalność za pomocą różnego rodzaju gadżetów. Drobne upominki są tu nieodzownym elementem każdego szanującego się stoiska. W takich miejscach sprawdzają się przede wszystkim notesy, długopisy oraz torby materiałowe z logotypem. Na kartkach obecne na sali osoby będą zapisywać najważniejsze informacje, natomiast torba posłuży najpierw do noszenia materiałów zdobytych w czasie wydarzenia, a potem jako codzienny element zakupów w sklepach wielkopowierzchniowych. Ostatnią sytuacją, kiedy gadżety reklamowe znajdują zastosowanie i służą promocji są spotkania biznesowe z najważniejszymi klientami. Wówczas liczą się upominki premium w postaci dobrze wykonanego wizytownika, notesu lub pendrive’a.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.