Dzisiaj jest: 17.10.2019, imieniny: Antonii, Ignacego, Wiktora

Skuteczność druku UV na szyldach, billboardach.

Dodano: rok temu Czytane: 81

Druk UV to znana przez branżę reklamową technika druku, który posiada dużo zalet. Rozwój technologii nadruku sprawił, że wybór rozwiązań jest naprawdę szeroki.

Skuteczność druku UV na szyldach, billboardach.
Druk UV to znana przez branżę reklamową technika druku, który posiada dużo zalet. Rozwój technologii nadruku sprawił, że wybór rozwiązań jest naprawdę szeroki. Podobne zmiany są widoczne na szyldach i billboardach, gdzie pojawiają się nowe materiały wyglądające jeszcze lepiej i posiadające zwiększoną trwałość na wyblaknięcie oraz uszkodzenia.

Ultrafioletowy nadruk stał się niezwykle popularny w druku komercyjnym przez swoje pozytywne właściwości takie jak: jakość oraz uniwersalność. Wszystko to za sprawą technologi umożliwiającej nadruk na dowolnie wybranej fakturze, giętkiej, nierównej, materiałach takich jak PCV lub papier. Ułatwieniem całego procesu jest zdolność do nadruku na powierzchniach zupełnie niewchłaniających tradycyjnych barwników. Nie ma tu problemu z oczekiwaniem na wyschnięcie pokrytej nadrukiem powierzchni, ponieważ proces druku UV nie potrzebuje użycia środka nawilżającego materiał. Przedsiębiorcy często wybierają tą technikę do nadruku na posterach, stojących reklamach przy sklepach, dużych plandekach rozwieszonych na wysokości, czy zwykłej reklamie kartonowej. Co najważniejsze, w branży reklamowej taki sposób pokrycia zapewnia bardzo wyrazistą kolorystykę, pełną świeżości oraz przyciągającą wzrok klientów.

Nadruk cyfrowy UV jest także zgodny z ekologią i w procesie nie wydalane są żadnego rodzaju produkty uboczne. Wytrzymałość nadruku jest tu często nieporównywalna z innymi metodami, szczególnie jeżeli chodzi o duże reklamy przydrożne. Tam bardzo istotne staje się zachowanie jednakowych kolorów przez cały okres ekspozycji billboardu. Szczególnie szkodliwe jest promieniowanie słońca, które mogłoby doprowadzić do stopniowego wypłowienia treści oraz grafik. Wszystko zależy jednak od miejsca położenia szyldu oraz ciągłego narażenia na słońce. Niemniej jednak przeciętnie wydrukowana reklama tego typu przetrwa z powodzeniem kilka lat. W przypadku zastosowania powłok laminowanych okres ten wydłużymy do nawet 10 lat. Trwałość idzie w parze z czasem potrzebnym na przygotowanie nadruku. Nałożony tusz zasycha w mgnieniu oka dzięki naświetlaniu lampą UV. Cały proces trwa bardzo krótko, a my możemy cieszyć się szyldem spełniającym szereg korzystnych właściwości takich jak trwałość i jakość barw. Zobacz także: Druk to wciąż silna gałąź reklamy.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.