Dzisiaj jest: 19.8.2019, imieniny: Emilii, Julinana, Konstancji

Czy ekspozytory w sklepach są skuteczną formą promocji?

Dodano: 9 miesięcy temu Czytane: 64

Zarówno przydrożne billboardy, jak i ekspozytory w sklepach wpisują się w formę skutecznej reklamy, która trafia do określonej grupy odbiorców.

Czy ekspozytory w sklepach są skuteczną formą promocji?
Zarówno przydrożne billboardy, jak i ekspozytory w sklepach wpisują się w formę skutecznej reklamy, która trafia do określonej grupy odbiorców. Tym razem przyjrzymy się bliżej zastosowaniu ekspozytorów, które są proste w przygotowaniu i nie wymagają posiadania dużego budżetu na realizację kampanii prezentującej wybrane produkty przedsiębiorstwa. 

Najnowszym trendem jest wykorzystywanie reklam stojących wewnątrz sklepów, które są wykonane na bazie naturalnych materiałów takich jak: drewno, karton, czy tektura. Ich wykonanie jest nie tylko korzystne cenowo, ale również przedstawia towar w sposób przyjemny dla oka. Wszystko to za sprawą aktualnych trendów panujących na rynku reklam. Firmy coraz chętniej stawiają na proste formy, które są zgodne z ekologicznym podejściem do produkcji. Reklama wykonana na bazie tektury, czy naturalnego drewna umożliwi nie tylko skuteczną ekspozycję. Taki stojak pozwala też na dowolną zmianę nadruku. Możemy wykorzystać okleinę drewnopodobną lub nowy nadruk na kartonie w momencie, gdy nasza oferta przestanie być aktualna lub ekspozytor ulegnie uszkodzeniu. Popularność tego typu rozwiązań jest zgodna z duchem czasu. Ekspansja drukarek 3D pozwala przewidywać, iż za jakiś czas będziemy świadkiem kolejnego ważnego kroku i rozwoju na rzecz stworzenia jeszcze prostszych metod druku i tworzenia gotowych konstrukcji. Dotychczasowe formy produkcji zostaną zastąpione przez nowoczesne metody.

Taniejący druk 3D pozwala tworzyć różnego rodzaju prototypy reklam, które będą innowacyjne. Powinno to umożliwić większą konkurencyjność na rynku firmom zdecydowanym na wdrożenie lub zlecenie wykonania reklamy w tejże technologii. Aktualnie druk tej w formie jest opłacalny szczególnie jeśli mówimy o skali przemysłowej, czyli produkcji ekspozytorów na szeroką skalę. Z czasem jednak ten trend pójdzie w kierunku realizacji potrzeb mniejszych przedsiębiorców, którzy chcą zainwestować w tą technologię. Pozostaje nam bacznie przyglądać się nowym sposobom na docieranie do potencjalnych klientów. Konkurencja czuwa, więc zaniechania w tym zakresie mogą przełożyć się na niższą sprzedaż, a tym samym na osiągane zyski.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.