Dzisiaj jest: 19.8.2019, imieniny: Emilii, Julinana, Konstancji

Reklama na dworcu autobusowym, kolejowym.

Dodano: 9 miesięcy temu Czytane: 73

Listopad oraz grudzień to czas świątecznych wizyt rodzinnych oraz planów z nimi związanych.

Reklama na dworcu autobusowym, kolejowym.
Listopad oraz grudzień to czas świątecznych wizyt rodzinnych oraz planów z nimi związanych. To również szansa na zaistnienie firm, które przy użyciu reklam przydrożnych mogą docierać do znacznie szerszego grona klientów. Wiele firm korzysta w tym okresie z reklam umieszczanych na budynkach, w szczególności na dworcach autobusowych i kolejowych. W końcu to tam rozpoczyna się każda podróż.

Wzrastający ruch na ulicach miast sprawia, że potencjalnych odbiorców reklamy można znaleźć wszędzie. Jest to także czas pełen emocji, gościnności oraz ludzkiej życzliwości. Wywołuje to pewną przyjazną atmosferę, która może zostać wykorzystana w celach promocyjnych marki, produktu lub usługi. Szczególnie podatną na reklamę grupą społeczną stają się pasażerowie autobusów i pociągów, którzy w oczekiwaniu na środek transportu mogą obserwować szyldy stojące lub zawieszone na zewnątrz i wewnątrz budynków. Prowadzone analizy pod kątem czasu odbioru reklamy wskazują, że przeciętny podróżujący spędza nawet 11 minut na obcowaniu z promocją. O skuteczności takiej formy reklamy decyduje także świąteczna atmosfera sprzyjająca zakupom. Jaką rolę odgrywają billboardy, jak je skutecznie projektować?

Dla miejsc takich jak dworce autobusowe lub kolejowe skutecznie oddziaływują reklamy z podświetleniem w formie LED. Dzięki nim możliwe jest zwrócenie uwagi i dopasowanie się do panującego klimatu. Tego typu ekspozycja powinna być estetyczna oraz ciekawa, dzięki czemu przyciągnie zainteresowanie. Częstym wyborem reklamodawców są duże ściany budynków np. Dworzec Centralny w Warszawie, gdzie rozmieszczane są wielogabarytowe formaty. Projektanci prześcigają się w pomysłach tak, aby pozostać w pamięci podróżujących możliwie jak najdłużej. Regionalne dworce są skutecznym miejscem pod materiały promocyjne, docierające swym zasięgiem zarówno do stałych mieszkańców miejscowości, jak i napływowych podróżnych. W zależności do rozmiaru miasta możliwe jest uzyskanie skutecznego zasięgu reklam w granicach nawet 30 mln przyjezdnych. Dworzec pozwala na wykorzystanie przestrzeni w maksymalny sposób dzięki funkcjonowaniu budynków niemal przez całą dobę przez większość roku. Coraz więcej budynków jest odnawianych, co tworzy estetyczną przestrzeń wpływającą na pozytywny odbiór treści promocyjnych. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania jest liczba połączeń międzymiastowych, których liczba stale rośnie. Zobacz także: Reklama wielkoformatowa - gdzie się sprawdzi?
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.