Dzisiaj jest: 17.7.2019, imieniny: Aleksego, Bogdana, Martyny

Palety wystawowe jako ekspozytor produktów i reklama.

Dodano: 4 miesiące temu Czytane: 74

Stosowanie wielokanałowych form reklamy to skuteczny sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Palety wystawowe jako ekspozytor produktów i reklama.
Stosowanie wielokanałowych form reklamy to skuteczny sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Niewątpliwą zaletą palet wystawowych jest możliwość tworzenia z nich prostych, a zarazem estetycznych wizualnie i skutecznych szyldów reklamowych. Popularyzacja tej formy promocji jest bezpośrednio związana z działaniem dużych sieci handlowych oraz supermarketów. Wszędzie tam znajdziemy szereg mniej lub bardziej złożonych reklam, w tym właśnie szyldów opartych na bazie palet wystawowych.

Tego typu gotowe elementy coraz częściej goszczą pod dachami sklepów budowlanych, czy też z artykułami technicznymi. Marketerzy w prosty sposób przeobrażają tworzywo sztuczne w proste narzędzie reklamy. Dobrym przykładem jest tu umieszczanie drobnych przedmiotów w specjalnych pojemnikach stojących na konstrukcji paletowej: śrubek, gwoździ, wkrętaków. Wszystko to pozwala za skuteczną ekspozycję towarów i zawarcie drobnego przekazu nadrukowanego na platformie w formie sloganu reklamowego, odnośnika do strony internetowej lub też kampanii reklamowej. Palety wystawowe są chętnie wybierane ze względu na możliwość szybkiej zmiany aranżacji i przestawienia w dowolne miejsce. Wyzwania jakie stoją przed branżą reklamy w tym zakresie to jeszcze większe obniżenie kosztów tworzenia palet i ich przystosowania pod promocyjne materiały stojące. Prosty stojak z umieszczoną reklamą można już teraz stworzyć przy użyciu połowy palety, co ogranicza koszt, ale daje też możliwość stworzenia dwóch szyldów zamiast jednego.

Za takim rozwiązaniem przemawiają również wymiary reklamy. Mogą być one dopasowane do znacznie mniejszych przestrzeni niż ma to miejsce w przypadku sklepów wielkopowierzchniowy. Wszędzie tam, gdzie ważne jest planowanie przestrzeni pod kątem skuteczności reklamy, wszędzie tam sprawdzą się małe stojaki. Optymalne wykorzystanie terenu jest możliwe właśnie poprzez uwzględnienie szyldów umieszczonych na paletach. Wbrew pozorom mniejsze rozmiary takiej formy promocji nie przynoszą słabszych korzyści z reklamy. Odpowiednie rozmieszczenie uwzględniające ruch klientów w przedsiębiorstwie może zapewnić równie dobry efekt, co reklama umieszczona na dużym bilbordzie w najbliższej okolicy.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.